1 Inkrustowane Jedwabne dhoti Piekieł Zamknij
Wartość: 12 595 Ochrona: 8 Typ: Spodnie (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+18% do odporności na magię ducha (+1%) +15 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania: Wiedza: 66 Inteligencja: 82 Poziom: 41
2 Dobry Kościelny Czarnoksięski jedwabny manipularz Zamknij
Wartość: 16 972 Ochrona: 12 Typ: Rękawice (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+7 do odporności na magię ognia +7 do odporności na magię wody +7 do odporności na magię ziemi +7 do odporności na magię powietrza +7 do odporności na magię ciała +7 do odporności na magię ducha
+15% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania: Wiedza: 81 Inteligencja: 101 Poziom: 52
3 Wyjątkowa Kryształowa dmuchawka Błyskawic Zamknij
Wartość: 19 151 Obrażenia: 208-251 Ilość ataków: 2 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+15 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania: Zwinność: 116 Celność: 116 Poziom: 60
4 Wampiryczne Aksamitne szarawary Zamknij
Wartość: 10 032 Ochrona: 6 Typ: Spodnie (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+3.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Wiedza: 54 Inteligencja: 67 Poziom: 33
5 Dobra Mroźna Tonfa Twardości Zamknij
Wartość: 10 036 Obrażenia: 64-76 +30% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+11% do odporności na magię wody (+1%) +10 do obrażeń od magii wody (+5) +10 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania: Siła: 85 Zwinność: 43 Taktyka: 72 Poziom: 41
6 Dobre Lądowe Kryształowe nakolanniki Skrzatów Zamknij
Wartość: 26 438 Ochrona: 14 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+17% zwiększone działanie magii ziemi (+1%) +13% do odporności na magię ziemi i wody (+1%)
Wymagania: Zwinność: 83 Poziom: 45
7 Wyjątkowe Kodachi Zwycięstwa Zamknij
Wartość: 5 040 Obrażenia: 37-43 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+4 do charyzmy (+1) +5 do obrażeń (+5)
Wymagania: Siła: 45 Zwinność: 30 Taktyka: 44 Poziom: 20
8 Niskiej jakości Nordyckie Czarnoksięskie wełniane rękawice Skrzatów Zamknij
Wartość: 7 441 Ochrona: 3 Typ: Rękawice (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+11% do odporności na magię powietrza (+1%) +5 do obrażeń od magii powietrza (+5) +13% do odporności na magię ziemi i wody (+1%)
Wymagania: Wiedza: 34 Inteligencja: 43 Poziom: 19
9 Garłacz Ziemi Zamknij
Wartość: 7 904 Obrażenia: 95-114 Ilość ataków: 2 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+8% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania: Zwinność: 54 Celność: 54 Poziom: 26
10 Czarnoksięskie aksamitne rękawice Regeneracji Zamknij
Wartość: 7 168 Ochrona: 6 Typ: Rękawice (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+9% do regeneracji życia i many
Wymagania: Wiedza: 53 Inteligencja: 66 Poziom: 32
11 Guślarski lniany kapelusz Granitu Zamknij
Wartość: 6 000 Ochrona: 5 Typ: Hełm (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+10 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania: Wiedza: 43 Inteligencja: 54 Poziom: 25
12 Wyjątkowa Sprytna Kusarigama Stratega Zamknij
Wartość: 15 470 Obrażenia: 58-78 +30% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+3 do sprytu (+1) +4 do taktyki (+1) +1.6 do obrażeń za każde 5 punktów inteligencji (+0.2)
Wymagania: Siła: 63 Zwinność: 32 Taktyka: 48 Poziom: 25
|