Elspeth - 2009-02-15 19:03:50

  Królowie       Odwetu®         
Witamy w Królach Odwetu
   

Rada Sojuszu :


Elspeth –  Królowa, cz³onek rady sojuszu
Nautilus – Ojciec Dyrektor, cz³onek rady sojuszu
Czopas –  cz³onek rady sojuszu
Manittu –  cz³onek rady sojuszu
Zyzym –   cz³onek rady sojuszu
Joseph Curwen – cz³onek rady sojuszu – Cenzor i Kowal
Zajaczek – cz³onek rady sojuszu - propaganda

Sojusze i pakty o wspó³pracy :

[IG] Imperium Grozy
1. Dozwolone ataki 1v1,
2. Zakaz zak³adania napadów i burzeñ,
3. Wzajemna pomoc surowcowa i militarna,
4. Z czasem sparingi ustalone przez Radê.

[KLCW] Klub Ludzi Ciekawych Wszystkiego
1. Dozwolone ataki 1v1,
2. Zakaz zak³adania napadów i burzeñ,
3. Wzajemna pomoc surowcowa i militarna,
4. Z czasem sparingi ustalone przez Radê.


[-Z-K-] Zew Krwi
1. Dozwolone ataki 1v1,
2. Zakaz zak³adania napadów i burzeñ,
3. Wzajemna pomoc surowcowa i militarna,
4. Z czasem sparingi ustalone przez Radê.



Rekrutacja

Przyjmujemy graczy aktywnych i spêdzaj±cych przy grze przynajmniej 1h, graczy którzy chc± pograæ sobie w Vis Arcana z przyjemno¶ci±, mi³ymi lud¼mi i wzajemno¶ci±.
Z powodu ograniczonej liczby miejsc w sojuszu zapraszamy od 10 lvl.
Je¶li chcesz do³±czyæ do Nas, wy¶lij podanie do za³o¿yciela sojuszu, do jego zastêpczyni b±d¼ cz³onka rady sojuszu.
W podaniu musisz podaæ :

1.Poziom, rasê i klasê postaci.
2. Powód dla którego chcesz do³±czyæ do Nas
3. Co mo¿esz zaoferowaæ ( dodatkowo )
Cechy potrzebne do przyjêcia :
Aktywno¶æ
¯aden gracz ubiegaj±cy siê o cz³onkostwo nie mo¿e byæ farm± !
Pomys³owo¶æ
Przebieg³o¶æ ( liski ³akomczuszki ^^ )
Braterstwo
Przyja¼ñ

Z A S A D Y

1. Logowanie siê przynajmniej raz dziennie
2. Do³±czanie do bitew,obron i ataków, wed³ug rozkazów dowództwa
3. Zak³adanie bitew wed³ug rozkazów dowództwa. Z powodu zdobywania reputacji zalecane jest zak³adanie bitew na postacie z wysokim poziomem.
4. Pomoc innym cz³onkom sojuszu (rudy, surowce, przedmioty, kryszta³y, artefakty) w miarê mo¿liwo¶ci oczywi¶cie.
5. Zg³aszanie nieobecno¶ci powy¿ej 24h do Za³o¿yciela sojuszu b±d¼ jego zastêpcy ( w tym wypadku Elspeth )
6. Kultura osobista i szacunek w stosunku do innych graczy i dowództwa
7. Za nieprzestrzeganie zasad sojuszu mo¿na otrzymaæ ostrze¿enie - * -. Jest ono kasowane w przypadku poprawy zachowania gracza.
Je¶li gracz otrzyma 3 ostrze¿enia w tygodniu i nie poprawia siê zostaje usuniêty z sojuszu !!!.
8. Nie napadamy na sojusze (kwadraty) i nie burzymy budynków.
9. Stosujemy siê bezwarunkowo do rozkazów dowództwa, pamiêtajmy – Oni robi± to dla dobra sojuszu i naszego. 
10. Nie wyci±gamy surowców i przedmiotów od sojuszu w celach handlowych. !

Rangi w sojuszu Królowie Odwetu

1 –  10        Nowicjusz
11 – 20        Wprowadzony w ¿ycie Vis Arcana
21 – 30        Zaawansowany   
31 – 40        Prawid³owo Funkcjonuj±cy Sojusznik
41 – 50        Rycerz Odwetu
51 – 60        Wojownik
61 – 70        Wojownik Odwetu
71 – 80        Wszechstronny Wojownik Odwetu
81 – 90        M³odszy Król Odwetu
91 – 100      Król Odwetu
  >100         Elitarny Król Odwetu

Oczywi¶cie to s± tylko rangi aby u¶wiadomiæ ka¿demu kim jest w sojuszu, aby nikt nie by³ anonimowy w naszym sojuszu.

Pomocne linki:

Jak rozk³adaæ Punkty Umiejêtno¶ci – porada
http://visarcana.pl/wiki/index.php?title=Statystyki

Lista potworów
http://forum.visarcana.pl/topics3/nowa- … t21175.htm

Forum Vis Arcana
http://forum.visarcana.pl/

Tutorial
http://visarcana.pl/wiki/index.php?title=Tutorial

Lista czarów
http://forum.visarcana.pl/topics3/lista … t11535.htm

Ostateczne umiejêtno¶ci klasowe
http://forum.visarcana.pl/topics3/ostat … t20860.htm


Na czas budowy struktur Sojuszu wprowadzone zostaje prawo wojenne:
1. Produkcja surowców przeznaczone zostaje na rozbudowê systemu obronnego cz³onków sojuszu - Forty, Uzdrowiciele, Garnizony, Gildie Magów.
2. Dbamy o reputacjê - bitwy zak³adamy na du¿e poziomy.
3. Bitwy bez uzgodnienia – nie ma takich. Wszystkie bitwy uzgadniamy z Rad±.
4. Bezwarunkowy zakaz przejmowania kwadratów i burzenia. W wyj±tkowych sytuacjach Rada udzieli pozwolenia na przejêcie.
5. Bezwarunkowo przyjmujemy polecenia Rady wysy³ane na prywatn± skrzynkê, w zakresie stosowania pu³apek i zasadzek.
6. Ka¿da osoba – kret ma przechlapane do koñca Vis Arcany. S± odpowiednie osoby do pacyfikowania szpiegów.

2.Porady :

-> Nie niszczymy budynków, jedynie kiedy "Rada sojuszu" tak zarz±dzi,
-> Rozwijanie postaci w jak najlepszym stopniu,
-> Promowanie naszego sojuszu,
-> Wysoka kultura osobista,
-> Szacunek w stosunku do dowództwa i wszystkich graczy,
-> Nieobecno¶ci powy¿ej 24h proszê zg³aszaæ do dowództwa,
-> Je¿eli masz co¶ do wniesienia w sprawie sojuszu, zg³o¶ to !
-> Ka¿dy cz³onek sojuszu Królowie Odwetu ma prawo g³osu,
-> Rada oficjalnie odpowiada za wszystkie zmiany, prawa i inne sprawy dotycz±ce sojuszu,

3.M±dre zdania :

Je¶li masz za³o¿yæ napad lub bitwê, która nie ma sensu - lepiej jej nie zak³adaj !

Je¿eli pomagasz innym, sam otrzymujesz pomoc !

Przeciwnik te¿ cz³owiek, szanuj go jak swojego !

Wszystkie twoje problemy to problemy nas wszystkich !

Pamiêtaj, Tatê oszukasz, Mamê oszukasz, Brata i Siostrê oszukasz, Dziadka i Babciê oszukasz, Psa oszukasz ale Królów Odwetu nie oszukasz !

GotLink.plweekend boże ciało nad morzem