Większość przedmiotów za darmo, co niektóre sprzedam za grosze. Jak coś wam wpadnie w oko to piszcie
Nordyckie Skórzane nogawice Chwały Poziom ulepszenia: 2 Wartość: 7 072 Ochrona: 4 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3% +1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha +9% do odporności na magię powietrza (+1%) +5 do obrażeń od magii powietrza (+5) +36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) Wymagania: Zwinność: 30 Poziom: 13
Dobry Powstańczy Pas Siły Wartość: 8 536 Ochrona: 4 Typ: Pas (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 2% +1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha +4 do sprytu (+1) +5 do charyzmy (+1) +3 do siły (+1)
Barbarzyńska Przeszywanica Gigantów Poziom ulepszenia: 3 Wartość: 30 600 Ochrona: 37 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8% +13 do odporności na magię ognia +13 do odporności na magię wody +13 do odporności na magię ziemi +13 do odporności na magię powietrza +13 do odporności na magię ciała +13 do odporności na magię ducha -4 do taktyki -4 do sprytu +11 do siły (+1) +19 do żywotności (+1) +12 do ochrony (+6) Wymagania: Zwinność: 97 Poziom: 50
Wyjątkowe Zbójeckie Pazury Berserkera Poziom ulepszenia: 6 Wartość: 19 353 Obrażenia: 120-136 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy) +10% szans na powodzenie szpiegowania (+1%) Podwojenie wpływu siły na obrażenia tej broni -30% do ochrony i odporności na magię właściciela Wymagania: Siła: 83 Zwinność: 70 Taktyka: 96 Poziom: 48
Dobry Wietrzny Vendelski hełm Żywotności Wartość: 23 990 Ochrona: 19 Typ: Hełm (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6% +4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha +12% zwiększone działanie magii powietrza (+1%) +14 do żywotności (+1) Wymagania: Siła: 89 Poziom: 49
Błotna Maczuga Koncentracji Wartość: 9 690 Obrażenia: 44-56 +30% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna +11% do odporności na magię ziemi (+1%) +10 obrażeń od magii ziemi (+5) +36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) Wymagania: Siła: 65 Zwinność: 33 Taktyka: 56 Poziom: 30
Dobre Lwie Scutum Inteligencji Wartość: 24 883 Ochrona: 18 Typ: Tarcza +5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha +4 do siły (+1) +4 do sprytu (+1) +5 do inteligencji (+1) Wymagania: Siła: 79 Poziom: 36
Niezwyciężony Długi łuk Inteligencji Wartość: 21 948 Obrażenia: 123-153 Ilość ataków: 2 Typ: Broń Miotana 2-ręczna dodatkowy atak w pierwszej rundzie +4 do zwinności (+1) +4 do inteligencji (+1) Wymagania: Zwinność: 77 Celność: 77 Poziom: 38
Niskiej jakości Zdrowotny Arbalet Burzy Wartość: 17 777 Obrażenia: 118-158 Ilość ataków: 2 Typ: Broń Miotana 2-ręczna +7 do żywotności (+1) +15 obrażeń od magii powietrza (+5) Wymagania: Zwinność: 86 Celność: 87 Poziom: 43
Niskiej jakości Szturmowy Piętrowy pas Wartość: 7 072 Ochrona: 6 Typ: Pas (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3% +1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha +5 do taktyki +30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) Wymagania: Siła: 71 Poziom: 40
Niezwyciężone Pazury Wiedzy Wartość: 17 510 Obrażenia: 69-80 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy) dodatkowy atak w pierwszej rundzie +5 do zwinności (+1) +5 do wiedzy (+1) Wymagania: Siła: 83 Zwinność: 70 Taktyka: 96 Poziom: 48
Dobre Pancerne nakolanniki Koncentracji Wartość: 14 227 Ochrona: 14 Typ: Spodnie (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6% +3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha +33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) Wymagania: Siła: 77 Poziom: 39
Dobre Niezwyciężone Pazury Lekkości Wartość: 15 759 Obrażenia: 76-87 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy) dodatkowy atak w pierwszej rundzie +5 do zwinności (+1) -1 do siły -8% do czasu wyprawy (1%) Wymagania: Siła: 83 Zwinność: 70 Taktyka: 96 Poziom: 48
Niszczycielski Nadziak Fal Poziom ulepszenia: 7 Wartość: 19 200 Obrażenia: 89-117 +30% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna +66% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +20 obrażeń od magii wody (+5) Wymagania: Siła: 120 Zwinność: 61 Taktyka: 102 Poziom: 60
|