Królowie Odwetu

"Z głupotą sami bogowie walczą nadaremno"


  • Index
  •  » System gry
  •  » Budynki dochodzące podczas przejścia na prowincje

#1 2009-02-17 15:38:14

Zajaczek

Moderator

10298914
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2009-02-15
Posty: 87
Punktów :   

Budynki dochodzące podczas przejścia na prowincje

Mam kilka już wybudowanych więc przepraszam. Oryginałów nie mam.

Pracownia inżyniera

Intensywniejsze wydobywanie złóż surowców często wiąże się z nowymi technologiami (lub zwiększoną ilością robotników) Jednak wiele Wasyli na metr kwadratowy to znak, że rychło trzeba będzie poszukać nowej, niewysadzonej kopalni. Dlatego jedynym bezpiecznym sposobem jest ulepszenie technologii wydobywania. Pracownia inżyniera zwiększa wydobycie złóż złota o 20%.

Wymagania: Charyzma: 40 Inteligencja: 30
Złoto: 50 000 Drewno: 25 000 Kamienie: 40 000 Kryształy: 10 000
Czas ukończenia: 00:30:00

Alchemik (Poziom 1)

Alchemik dzięki swojej ogromnej wiedzy w dziedzinie chemii i magii potrafi zmieniać zwykłe kamienie w kryształy w stosunku 5:2 na poziom.

Wymagania: Inteligencja: 18 Wiedza: 19
Złoto: 2 944 Drewno: 1 600 Kamienie: 3 284 Kryształy: 1 024
Czas ukończenia: 00:34:00

     Fort

W tym całkiem sporym i masywnym budynku najbardziej cierpliwe spośród Wasyli starają się wbić bohaterowi do głowy wiedzę o tym, jak czerpać siły życiowe z ziemi, na której znajduje się jego osada. Jednak problemy językowe pojawiające się przy tłumaczeniu sprawiają, że po wielu próbach dają sobie spokój i biorą sprawy w swoje ręce. Dzięki duchowemu wsparciu Wasyli Punkty Życia bohatera w obronie wzrastają o 20%.

Wymagania: Taktyka: 30 Siła: 40
Złoto: 50 000 Drewno: 60 000 Kamienie: 100 000
Czas ukończenia: 04:32:00

Zielarz (Poziom 4)

Drzewiej bywało tak, że Wasyle z bogami w zgodzie nie żyli. Ich wzajemna niechęć powodowała, że raz po raz utrudniali sobie nawzajem żywot. Pewnego razu, chcąc zacny żart uczynić Wasylom, Jednooki postanowił ukarać je dotkliwiej niż zwykle. Zesłał na ich krainę trzymiesięczny deszcz. Trzeba wiedzieć, że te psotne demony nie przepadały za wodą inną niż ognista, dlatego też całymi dniami snuły się po jaskiniach, bądź korytarzach astralnych, by uniknąć ulewy. Wtedy też jeden z Wasyli, z nudów zaczął hodować różne rośliny. Przeprowadzając badania nad nimi odkrył, że część z nich posiada bardzo interesujące, lecz niekiedy niebezpieczne właściwości Tak oto narodził się zawód, którego sekrety przekazywane są tylko nielicznym. Dzięki pobudzającemu działaniu ziół, ilość Punktów Życia bohatera ulega zwiększeniu.

Wymagania: Siła: 32 Żywotność: 32
Złoto: 110 950 Drewno: 18 582 Kamienie: 65 012 Kryształy: 21 163
Czas ukończenia: 03:12:27

Jaskinia mocy

Jaskinie mocy wykuwane są zazwyczaj z dala od osad. Wynika to z faktu, że dłuższe wdychanie wydobywającego się stamtąd dymu działa usypiająco na znakomitą większość Wasyli. W ramach bezpieczeństwa, droga do owych grot usłana jest wieloma przeszkodami oraz znakami ostrzegawczymi. W środku jaskini zaś spotkać można Wasylowego szamana, który pieczołowicie pielęgnuje hodowane przez siebie obiekty. Woń palonych grzybów prowadzi do powstawania bardzo uduchowionych wizji, co w przypadku istot innych niż Wasyle, skutkuje wzrostem Punktów Many. Ze względu na pewne oddalenie od osad, jaskinie mocy odwiedzane są przez bohatera tylko przed jego atakami. Pobyt w tym miejscu powoduje wzrost Punktów Many podczas ataków.

Wymagania: Inteligencja: 20 Wiedza: 20
Złoto: 2 108 Drewno: 1 192 Kamienie: 3 575 Kryształy: 338
Czas ukończenia: 00:10:10

Dom kartografa (Poziom 4)

Widząc, że bohaterowie trafiający do zaświatów cechują się zadziwiającym brakiem orientacji przestrzennej, co sprytniejsze z Wasyli postanowiły to wykorzystać. Tym samym zaczęły sporządzać mapy osad oraz astralnych tuneli. Mając na uwadze dobro bohaterów, małe demony bardzo szybko zaczęły rozprowadzać owe szkice terenów. Większość kartografów jednak po dziś dzień uzależnia dokładność tworzonych planów zaświatów od wspaniałości budynku, w którym pracują. Każdy nowy poziom domu kartografa pozwala na korzystanie z map, dzięki którym czas przemieszczania ulega skróceniu o 4%.

Wymagania: Zwinność: 27
Złoto: 101 194 Drewno: 36 236 Kamienie: 55 141
Czas ukończenia: 01:53:34

Arena

Nieraz obserwując własną osadę, widać, jak grupa zmęczonych, lecz szczęśliwych Wasyli ciągnie za sobą cielsko olbrzymiego, drzemiącego sobie w najlepsze smoka. To widok dość powszedni i nikogo nie powinien dziwić. Zwłaszcza, gdy wcześniej dało się polecenie wybudowania areny. W tej budowli za postawione złoto Wasyle pozwalają bohaterowi staczać walki z przeróżnymi bestiami. Jednak znalezienie odpowiednich potworów i ich przetransportowanie zajmuje sporo czasu. Dlatego do kolejnej walki bohater może przystąpić najwcześniej po upływie 12 godzin. Po wygranej walce, na zwycięzcę czeka nagroda.

Wymagania: Siła: 20 Taktyka: 20 Charyzma: 20
Złoto: 10 000 Drewno: 40 000 Kamienie: 70 000 Kryształy: 2 000
Czas ukończenia: 04:32:00

Biała Wieża

Widoki ze szczytu tejże wieży nawet najzuchwalszych przyprawić mogą o zawroty głowy. Jednak ta strzelista budowla nie po to została stworzona, by widoki podziwiać. Wnętrze wieży wypełnione jest szeregiem skomplikowanych urządzeń, natomiast jej zewnętrzną część pokrywa system zawiłych żelaznych elementów. W takich to właśnie warunkach, sztab niezwykle mądrych Wasyli stara się dokonywać konwersji energii powstających podczas zjawisk atmosferycznych na magiczną siłę. Odpowiednie magazynowanie tychże mocy pozwala zwiększyć skuteczność czarów w obronie o 2%.

Wymagania: Inteligencja: 50 Poziom: 50
Złoto: 2 108 Drewno: 1 227 Kamienie: 729 Kryształy: 631
Czas ukończenia: 00:11:00

Gildia górnicza

Tutaj specjaliści z zakresu geologii opracowują drogi, dzięki którym mogliby się dostać do przestrzeni astralnych posiadających większe zasoby złota. Ponadto tworzą oni magiczne podpory potrafiące wytrzymać wigor nawet znacznej ilości Wasyli na metr kwadratowy. Gildia górnicza zwiększa wydobycie złota o 20%.

Wymagania: Charyzma: 45 Spryt: 30 Poziom: 50
Złoto: 50 000 Drewno: 20 000 Kamienie: 20 000 Kryształy: 20 000
Czas ukończenia: 00:40:00

Okrągły Stół

"Jedzą, piją, lulki palą..." - tak onegdaj obrady okrągłego stołu opisywał sławny poeta Wasyl. Mimo że mistrzowie pióra mają skłonności do puszczania wodzy fantazji, to prawdy wiele tkwi w tych słowach. Mniej więcej w takiej właśnie atmosferze Wasyle dysputują zażarcie na różne tematy, z których główny stanowi dieta bohatera tuż przed atakami. W obradach tych udział biorą znakomici specjaliści od spraw żywienia (którzy, co warto wspomnieć, bez przerwy dokształcają się w fachu drogą empiryczną), dzięki czemu można mieć pewność, że przygotowane menu zwiększy Punkty Życia bohatera. Niestety, ze względu na pewne skutki uboczne, Wasyle przygotowują dietę tylko i wyłącznie na ataki bohatera.

Wymagania: Żywotność: 35 Poziom: 50
Złoto: 2 430 Drewno: 250 Kamienie: 851 Kryształy: 378
Czas ukończenia: 00:11:00

Magiczny Krąg

Setki lat temu mała grupa mało lubianych Wasyli została wysłana na samobójczą misję poszukiwania nowych szlaków astralnych. Jakież było zdziwienie, gdy wrócili cali i zdrowi, taszcząc za sobą znaczne monolity skalne, bogato pokryte tajemniczymi runami . Początkowo głazy te służyły za miejsce organizacji ognisk integracyjnych, gdyż świetnie chroniły od wiatru oraz wytwarzały dobrą atmosferę. Z czasem zauważono jednak, że przebywanie w pobliżu owych kamieni poprawia także krążenie magicznej energii. Magiczny krąg zwiększa ilość Many bohatera podczas obrony.

Wymagania: Wiedza: 35 Poziom: 50
Złoto: 2 234 Drewno: 250 Kamienie: 4 679 Kryształy: 502
Czas ukończenia: 00:11:00

I oczywiście kochany :

Pomnik Władcy

Ów pomnik, przedstawiający pradawnego władcę Wasyli walczącego na gołe łapy ze smokiem, to prawdziwe dzieło sztuki. Widząc walczącego bohatera oraz mając świadomość posiadania w osadzie monumentu opiewającego dawne piękne dzieje, Wasyle mruczą równie wiekowe pieśni o chwale (a czasem sprośne piosnki o spotkaniach z niewiastami). Wówczas przyrost morale bohatera jest tak wielki, ze jego Punkty Życia oraz Mana wzrastają o 10%.

Wymagania: Charyzma: 50 Spryt: 50 Taktyka: 50 Poziom: 50
Złoto: 1 000 000 Drewno: 200 000 Kamienie: 800 000 Kryształy: 300 000
Czas ukończenia: 10:00:00

W razie pomyłki, błędu czy coś - proszę edytować.


Chrupiem Marchewę ?? Chrup chrup chrup chrup ... d(^,^)b

Offline

 
  • Index
  •  » System gry
  •  » Budynki dochodzące podczas przejścia na prowincje

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl