"Z głupotą sami bogowie walczą nadaremno"
1
Inkrustowane Jedwabne dhoti Piekieł Zamknij
Wartość: 12 595
Ochrona: 8
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+18% do odporności na magię ducha (+1%)
+15 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania:
Wiedza: 66
Inteligencja: 82
Poziom: 41
2
Dobry Kościelny Czarnoksięski jedwabny manipularz Zamknij
Wartość: 16 972
Ochrona: 12
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+7 do odporności na magię ognia
+7 do odporności na magię wody
+7 do odporności na magię ziemi
+7 do odporności na magię powietrza
+7 do odporności na magię ciała
+7 do odporności na magię ducha
+15% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 81
Inteligencja: 101
Poziom: 52
3
Wyjątkowa Kryształowa dmuchawka Błyskawic Zamknij
Wartość: 19 151
Obrażenia: 208-251
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+15 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania:
Zwinność: 116
Celność: 116
Poziom: 60
4
Wampiryczne Aksamitne szarawary Zamknij
Wartość: 10 032
Ochrona: 6
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+3.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Wiedza: 54
Inteligencja: 67
Poziom: 33
5
Dobra Mroźna Tonfa Twardości Zamknij
Wartość: 10 036
Obrażenia: 64-76
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+11% do odporności na magię wody (+1%)
+10 do obrażeń od magii wody (+5)
+10 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania:
Siła: 85
Zwinność: 43
Taktyka: 72
Poziom: 41
6
Dobre Lądowe Kryształowe nakolanniki Skrzatów Zamknij
Wartość: 26 438
Ochrona: 14
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+17% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
+13% do odporności na magię ziemi i wody (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 83
Poziom: 45
7
Wyjątkowe Kodachi Zwycięstwa Zamknij
Wartość: 5 040
Obrażenia: 37-43
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+4 do charyzmy (+1)
+5 do obrażeń (+5)
Wymagania:
Siła: 45
Zwinność: 30
Taktyka: 44
Poziom: 20
8
Niskiej jakości Nordyckie Czarnoksięskie wełniane rękawice Skrzatów Zamknij
Wartość: 7 441
Ochrona: 3
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+11% do odporności na magię powietrza (+1%)
+5 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+13% do odporności na magię ziemi i wody (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 34
Inteligencja: 43
Poziom: 19
9
Garłacz Ziemi Zamknij
Wartość: 7 904
Obrażenia: 95-114
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+8% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 54
Celność: 54
Poziom: 26
10
Czarnoksięskie aksamitne rękawice Regeneracji Zamknij
Wartość: 7 168
Ochrona: 6
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+9% do regeneracji życia i many
Wymagania:
Wiedza: 53
Inteligencja: 66
Poziom: 32
11
Guślarski lniany kapelusz Granitu Zamknij
Wartość: 6 000
Ochrona: 5
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+10 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania:
Wiedza: 43
Inteligencja: 54
Poziom: 25
12
Wyjątkowa Sprytna Kusarigama Stratega Zamknij
Wartość: 15 470
Obrażenia: 58-78
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+3 do sprytu (+1)
+4 do taktyki (+1)
+1.6 do obrażeń za każde 5 punktów inteligencji (+0.2)
Wymagania:
Siła: 63
Zwinność: 32
Taktyka: 48
Poziom: 25
Offline