Królowie Odwetu

"Z głupotą sami bogowie walczą nadaremno"


#1 2009-02-26 14:30:42

Joseph_Curwen

Administrator

Zarejestrowany: 2009-02-15
Posty: 32
Punktów :   

Po tygodniu spalam w świątyni

Większość przedmiotów za darmo, co niektóre sprzedam za grosze. Jak coś wam wpadnie w oko to piszcie


Nordyckie Skórzane nogawice Chwały   
Poziom ulepszenia: 2
Wartość: 7 072
Ochrona: 4
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+9% do odporności na magię powietrza (+1%)
+5 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 30
Poziom: 13


Dobry Powstańczy Pas Siły
Wartość: 8 536
Ochrona: 4
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+4 do sprytu (+1)
+5 do charyzmy (+1)
+3 do siły (+1)


Barbarzyńska Przeszywanica Gigantów
Poziom ulepszenia: 3
Wartość: 30 600
Ochrona: 37
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+13 do odporności na magię ognia
+13 do odporności na magię wody
+13 do odporności na magię ziemi
+13 do odporności na magię powietrza
+13 do odporności na magię ciała
+13 do odporności na magię ducha
-4 do taktyki
-4 do sprytu
+11 do siły (+1)
+19 do żywotności (+1)
+12 do ochrony (+6)
Wymagania:
Zwinność: 97
Poziom: 50


Wyjątkowe Zbójeckie Pazury Berserkera
Poziom ulepszenia: 6
Wartość: 19 353
Obrażenia: 120-136
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+10% szans na powodzenie szpiegowania (+1%)
Podwojenie wpływu siły na obrażenia tej broni
-30% do ochrony i odporności na magię właściciela
Wymagania:
Siła: 83
Zwinność: 70
Taktyka: 96
Poziom: 48


Dobry Wietrzny Vendelski hełm Żywotności
Wartość: 23 990
Ochrona: 19
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+12% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
+14 do żywotności (+1)
Wymagania:
Siła: 89
Poziom: 49


Błotna Maczuga Koncentracji
Wartość: 9 690
Obrażenia: 44-56
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+11% do odporności na magię ziemi (+1%)
+10 obrażeń od magii ziemi (+5)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 65
Zwinność: 33
Taktyka: 56
Poziom: 30


Dobre Lwie Scutum Inteligencj
i   
Wartość: 24 883
Ochrona: 18
Typ: Tarcza
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+4 do siły (+1)
+4 do sprytu (+1)
+5 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Siła: 79
Poziom: 36


Niezwyciężony Długi łuk Inteligencji   
Wartość: 21 948
Obrażenia: 123-153
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+4 do zwinności (+1)
+4 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Zwinność: 77
Celność: 77
Poziom: 38


Niskiej jakości Zdrowotny Arbalet Burzy   
Wartość: 17 777
Obrażenia: 118-158
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+7 do żywotności (+1)
+15 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania:
Zwinność: 86
Celność: 87
Poziom: 43


Niskiej jakości Szturmowy Piętrowy pas   
Wartość: 7 072
Ochrona: 6
Typ: Pas (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 71
Poziom: 40


Niezwyciężone Pazury Wiedzy
   
Wartość: 17 510
Obrażenia: 69-80
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+5 do zwinności (+1)
+5 do wiedzy (+1)
Wymagania:
Siła: 83
Zwinność: 70
Taktyka: 96
Poziom: 48


Dobre Pancerne nakolanniki Koncentracji   
Wartość: 14 227
Ochrona: 14
Typ: Spodnie (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 77
Poziom: 39


Dobre Niezwyciężone Pazury Lekkości
Wartość: 15 759
Obrażenia: 76-87
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+5 do zwinności (+1)
-1 do siły
-8% do czasu wyprawy (1%)
Wymagania:
Siła: 83
Zwinność: 70
Taktyka: 96
Poziom: 48


Niszczycielski Nadziak Fal   
Poziom ulepszenia: 7
Wartość: 19 200
Obrażenia: 89-117
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+66% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+20 obrażeń od magii wody (+5)
Wymagania:
Siła: 120
Zwinność: 61
Taktyka: 102
Poziom: 60


Wnętrze jałową pustynią, pokrytą ciernistymi krzewami cudownych chwil przeszłości
Cóż po przestrzeni, gdy nie ma w niej radości
Cóż po gwiazdach, gdy nie widzisz w nich nadziei

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl