"Z głupotą sami bogowie walczą nadaremno"
Użytkownik
Dużo dobrego EQ za "co łaska" Pisac tutaj kto co chce (bo resztę może w sobotę sprzedam na forum)
Pierwszy chętny na jakiś itemek zgarnia go, więc do boju (może dzięki temu się wzmocnicie)
Oczywiście jak zobaczę że ktoś go sprzedaje na forum to będzie ciężko
---------------------------------------------------
Pancerne nagolenniki Koncentracji
Wartość: 21 584
Ochrona: 27
Typ: Spodnie (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 135
Poziom: 71
--------------------------------------------------------
Niedźwiedzia Złotogłowiowa opończa Zwycięstwa
Wartość: 48 450
Ochrona: 66
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+24 do odporności na magię ognia
+24 do odporności na magię wody
+24 do odporności na magię ziemi
+24 do odporności na magię powietrza
+24 do odporności na magię ciała
+24 do odporności na magię ducha
+7% do odporności na magię ciała (+1%)
+40 do obrażeń od magii ciała (+5)
+9 do charyzmy (+1)
+35 do obrażeń (+5)
Wymagania:
Wiedza: 154
Inteligencja: 193
Poziom: 95
-----------------------------------------------------
Dobry Żywotny Husarski szyszak Lasu
Wartość: 48 470
Ochrona: 32
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+10 do zwinności (+1)
+14 do żywotności (+1)
+14% do odporności na magię ziemi (+1%)
+11% do odporności na magię powietrza (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 158
Poziom: 88
-------------------------------------------------------
Strzeleckie bransolety Hildry
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 26
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
1 dodatkowy strzał na turę
+8% do obrażeń
+18 do celności
Ekwipunek Hildry:
Diamentowe nagolenniki Hildry
Plomienny ryngraf Hildry
Strzeleckie bransolety Hildry
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 78
-----------------------------------------------------
Diamentowe nagolenniki Hildry
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 30
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
+5% do PŻ
+10% do uników
zwiększenie maksymanej ilości wypraw o 4
Ekwipunek Hildry:
Diamentowe nagolenniki Hildry
Plomienny ryngraf Hildry
Strzeleckie bransolety Hildry
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 80
----------------------------------------------------------
Dobry Pozłacany Stalowy kostur Burzy
Wartość: 47 980
Obrażenia: 204-252
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+7% do odporności na magię ducha (+1%)
+35 obrażeń od magii ducha (+5)
+45 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania:
Wiedza: 166
Inteligencja: 204
Poziom: 98
------------------------------------------------------------
Dobry Muszkieterski Husarski szyszak Żywotności
Wartość: 48 153
Ochrona: 32
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+6 do zwinności (+1)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+21 do żywotności (+1)
Wymagania:
Zwinność: 158
Poziom: 88
-------------------------------------------------------
Więzienne Kościane rękawice Błyskotliwosci
Wartość: 25 704
Ochrona: 19
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+8 do sprytu (+1)
+5 do taktyki (+1)
-7 do charyzmy
+2 do charyzmy (+1)
+5 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Zwinność: 99
Poziom: 63
------------------------------------------------
Lądowe Płytowe buty Koncentracji
Wartość: 31 298
Ochrona: 10
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+13% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 93
Poziom: 57
------------------------------------------------------------------------
Dobre Barbarzyńskie Kryształowe nagolenniki Uczciwości
Wartość: 43 476
Ochrona: 25
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi te ktoś chciał ale nie pamiętam dobrze
+6 do odporności na magię powietrza jak się zgłosi odpowiedni to sobie przypomnę
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
-5 do taktyki
-5 do sprytu
+10 do siły (+1)
+20 do żywotności (+1)
+10 do charyzmy (+1)
+3 do szczęścia
Wymagania:
Zwinność: 133
Poziom: 74
------------------------------------------------
Absorbujący Pierścień Bogów
Poziom ulepszenia: 3
Wartość: 32 490
Typ: Pierścień
regeneracja 3% punktów many na turę walki
+5 do wszystkich statystyk
Wymagania:
Poziom: 45
-----------------------------------------------------------
Stały Wisior Bogów
Poziom ulepszenia: 2
Wartość: 14 136
Typ: Amulet
+17% do odporności na magię ognia (+1%)
+4 do wszystkich statystyk
Wymagania:
Poziom: 31
--------------------------------------------------------------
Różdżka Oczyszczenia
Artefakt
Wartość: 0
Obrażenia: 90-109
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+20% zwiększone działanie magii wody i ciała
+8 do inteligencji
Wymagania:
Wiedza: 90
Inteligencja: 90
Poziom: 45
--------------------------------------------------------------
Dobra Barbarzyńska Pawęż Wolności
Poziom ulepszenia: 5
Wartość: 23 990
Ochrona: 20
Typ: Tarcza
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
-3 do taktyki
-3 do sprytu
+8 do siły (+1)
+14 do żywotności (+1)
+7 do charyzmy (+1)
+8 do taktyki (+1)
Wymagania:
Siła: 90
Poziom: 42
-----------------------------------------------------
Krwawy Sygnet Uczciwości
Wartość: 31 752
Typ: Pierścień
+105 do punktów życia (+15)
+9 do charyzmy (+1)
+3 do szczęścia
Wymagania:
Poziom: 63
-----------------------------------------------------
Inkrustowany Pierścień Żywotności
Wartość: 25 344
Typ: Pierścień
+18% do odporności na magię ducha (+1%)
+17 do żywotności (+1)
Wymagania:
Poziom: 66
--------------------------------------------------------
Wyjątkowy Tęczowy Psi pysk Szpiega
Wartość: 39 091
Ochrona: 34
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+3 do szczęścia
+8 do sprytu
+2 do szczęścia
Wymagania:
Siła: 133
Poziom: 73
-----------------------------------------------------
Wyjątkowy Niszczycielski Bojowy kilof
Wartość: 22 680
Obrażenia: 155-200
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+51% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 166
Zwinność: 84
Taktyka: 141
Poziom: 81
---------------------------------------------------------
Wyjątkowy Bojowy kilof Koncentracji
Wartość: 21 546
Obrażenia: 155-200
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 166
Zwinność: 84
Taktyka: 141
Poziom: 81
---------------------------------------------------------------
Dobry Wietrzny Korbacz Koncentracji
Wartość: 21 318
Obrażenia: 92-112
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+15% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 110
Zwinność: 56
Taktyka: 94
Poziom: 55
-------------------------------------------------------------------
Okuty pas Gunnara
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 11
Typ: Pas (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+100% na dodatkowy atak bronią kontaktową na turę
+9% do zwinności
Ekwipunek Gunnara:
Żmijowy amulet Gunnara
Złote naręczaki Gunnara
Okuty pas Gunnara
Wymagania:
Siła: 10
Poziom: 35
-----------------------------------------------------------------
Wyjątkowa Barbarzyńska Aksamitna toga
Wartość: 30 940
Ochrona: 47
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+22 do odporności na magię ognia
+22 do odporności na magię wody
+22 do odporności na magię ziemi
+22 do odporności na magię powietrza
+22 do odporności na magię ciała
+22 do odporności na magię ducha
-4 do taktyki
-4 do sprytu
+10 do siły (+1)
+17 do żywotności (+1)
Wymagania:
Wiedza: 99
Inteligencja: 124
Poziom: 65
------------------------------------------------
Karłowaty Sygnet Mnichów
Wartość: 45 152
Typ: Pierścień
-3 do siły
+10 do charyzmy (+1)
+5 do zwinności (+1)
+9% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania:
Poziom: 83
-------------------------------------------------
Offline